۷ پاسخ

گفت دوتا استفاده کن

من سونو بهم نگفت ولی خونریزی درحد پریود دارم

توچطور فهیدی هماتوم داری

ن خطر نداره استراحت کن چیز سنگین بلند نکن به دکترت بگو شیاف بنویسه جذب میشه

برای من ۲۸در ۶ هست خونریزی داری

عزیزم لکه بینی داری

نه نترس مال من ۱۲در ۳بود هشت هفته داشتم ۱۲برا آن تی جذب شده بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردالو👼 🤰 مامان گردالو👼 🤰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها👼🏻👼🏻🧿 مامان دوقلوها👼🏻👼🏻🧿 ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری