من دارم فقط باید شیاف استفاده کنی و استراحت باشی نباید وایسی و چیز سنگین بلند کنی . خودش رفع میشه نگران نباش
نه انشاالله تا انتی هم رفع میشه من داشتم خیلی هم بزرگ بود دیگه هر شب شیاف و استراحت کن خوب میشه
زور هم نزن
منم دیشب فهمیدم دارم خونریزی کردم رفتم سونو گفت داری از دیشب فقط رو تختم و شیاف میزنم🥲
ب منم گفتن داری شیاف دادن
حالا امروز یذره کار دارم از شانس کمر درد دارم 😄😄
منم از اول بارداری دارم باید شیاف استفاده کنی و استراحت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.