دخترا هماتوم چیه خطرناکه؟؟

۵ پاسخ

من دارم فقط باید شیاف استفاده کنی و استراحت باشی نباید وایسی و چیز سنگین بلند کنی . خودش رفع میشه نگران نباش

نه انشاالله تا انتی هم رفع میشه من داشتم خیلی هم بزرگ بود دیگه هر شب شیاف و استراحت کن خوب میشه
زور هم نزن

منم دیشب فهمیدم دارم خونریزی کردم رفتم سونو گفت داری از دیشب فقط رو تختم و شیاف میزنم🥲

ب منم گفتن داری شیاف دادن
حالا امروز یذره کار دارم از شانس کمر درد دارم 😄😄

منم از اول بارداری دارم باید شیاف استفاده کنی و استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نهم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان 👼قندونباتم👼 مامان 👼قندونباتم👼 هفته دوازدهم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان سدنا مامان سدنا ۶ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته نوزدهم بارداری