میگن وقتی هماتوم داری یوبست داشته باشی خطرناکه دلیل میدونین چیه؟؟

۴ پاسخ

و اینکه برا این میگن یبوست نداشته باشیم
ب دلیل زور زدن هنگام دفع مدفوع

ناهنجاری‌های ساختاری رحم؛
سابقه سقط جنین مکرر؛
عفونت‌های لگنی یا رحمی؛
وارد آمدن ضربه به ناحیه شکم؛
ابتلا به فشار خون بالا یا پره‌اکلامپسی؛
استفاده از روش‌های کمک‌باروری مانند IVF؛
اختلالات انعقادی یا مصرف داروهای رقیق‌کننده خون؛
سابقه جراحی یا آسیب‌های رحم در گذشته.

دلیل این هماتوم چیه ک همه دارن من خودمم دارم

عزیزم شما هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👼🏻Vaniya&Nini مامان 👼🏻Vaniya&Nini هفته دهم بارداری