اگه هماتوم داشته باشی نری دکتر چی میشه خطرناکه؟

۴ پاسخ

بايد بري بعضی هماتوم ها بزرگن و خطرناک باید شیاف و امپول بگیری از دکتر

من تو سونو اولی گفت هماتوم داری بعدشم دکتر نرفتم سونوی بعدی هم که رفتم خوب شدم.نظرم اینه که هرچقدر کمتر داروی شیمیایی مصرف کنی بچه سالم تره خدا می‌دونه عوارض این داروها چیه

دکتر شیاف پروژسترون میده بهت

بله خطر ناکه هماتوم باید شیاف بزاره و امپول بزنه اگه دکتر بگه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا 🧒🧒 مامان گل پسرا 🧒🧒 ۶ ماهگی
مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری