خانوما. هماتوم چیه؟ خطرناکه؟ تو سونو زده ۲.۳cc
زیاده؟

۳ پاسخ

استراحت کن نزدیکی نداشته باشه اگر لازم باشه دکتر بهت شیاف میده

نه اصلا یک کم بیشتر استراحت کن خوب میشه

نه بابااا خیالت راحت چیزی نیست با استراحت رفع میشه ان شالله

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👼🏻Vaniya&Nini مامان 👼🏻Vaniya&Nini هفته دهم بارداری
مامان 💙💙آقا مهدی مامان 💙💙آقا مهدی ۵ ماهگی
مامان قلب🌿❤️ مامان قلب🌿❤️ هفته شانزدهم بارداری