۷ پاسخ

منم هماتوم دارم

سلام.من ۱۰هفته ام ۵بار رفتم سونو از یک ماه پیش بچه تو ۶هفته هست و رشد نکرده قلب هم نداره،بیمارستان بستری شدم برای سقط،چون دارو ندارن باید طبیعی دفع کنم،ترجیح خودمم طبیعی هست تا کورتاژ،کسی برای سقط طبیعی تجربه ای نداره؟

سلام منم ۶ هفته هستم دیروز لکه بینی داشتم رفتم سونو گفتن هماتوم ۱۲ دارم برا من قلبش تشکیل شده بود

قلبش تشکیل شده بود

دکتر برو بهت شیاف میده و استراحت کن.سایزشم کوچیکه رعایت کن بزرگ نشه
برا من۲۳*8هس

منم شش هفته داشتم شیاف پروژسترون استفاده دکتر برام داد خدا رو شکر رفع شود

شیاف پروژسترون استفاده کن با استراحت البته اول برو دکتر

سوال های مرتبط