منم هماتوم دارم
سلام.من ۱۰هفته ام ۵بار رفتم سونو از یک ماه پیش بچه تو ۶هفته هست و رشد نکرده قلب هم نداره،بیمارستان بستری شدم برای سقط،چون دارو ندارن باید طبیعی دفع کنم،ترجیح خودمم طبیعی هست تا کورتاژ،کسی برای سقط طبیعی تجربه ای نداره؟
سلام منم ۶ هفته هستم دیروز لکه بینی داشتم رفتم سونو گفتن هماتوم ۱۲ دارم برا من قلبش تشکیل شده بود
قلبش تشکیل شده بود
دکتر برو بهت شیاف میده و استراحت کن.سایزشم کوچیکه رعایت کن بزرگ نشه
برا من۲۳*8هس
منم شش هفته داشتم شیاف پروژسترون استفاده دکتر برام داد خدا رو شکر رفع شود
شیاف پروژسترون استفاده کن با استراحت البته اول برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.