سلام هماتوم زده تو غربالگریم اندازش۹×۲۸ زیاده خطرناکه؟

۲ پاسخ

معمولا درصدی میگن🧐
مثلا سر بارداری قبلیم گفتی ۴۰درصد دور جنین رو گرفته ولی لکه بینی نداشتمااا
شیاف پروژسترون واژینال روزی یکی میزدم توالت فرنگی استفاده میکردم پله بالا پایین نشدم و استراحت میکردم اکثرا زیر جا بودم تا سونو بعدی ک رفتم کامل از بین رفته بود

واس من ۷×۱۳نمیدونم زیاده یا ن

سوال های مرتبط

مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙💙آقا مهدی مامان 💙💙آقا مهدی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی
مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری