معمولا درصدی میگن🧐
مثلا سر بارداری قبلیم گفتی ۴۰درصد دور جنین رو گرفته ولی لکه بینی نداشتمااا
شیاف پروژسترون واژینال روزی یکی میزدم توالت فرنگی استفاده میکردم پله بالا پایین نشدم و استراحت میکردم اکثرا زیر جا بودم تا سونو بعدی ک رفتم کامل از بین رفته بود
واس من ۷×۱۳نمیدونم زیاده یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.