سلام مامانا هماتوم 3,5cc خطرناکه؟

۵ پاسخ

هماتوم خطرناک نیست توهم ک استراحت مطلقی و شیاف استفاده میکنی خداروشکر ک بچت خوبه

مال منم ۳ونیم بود با یکی دو هفته استراحت دستشویی فرنگی پله نرو.خم و راست نشو خوب میشی

نترس مایعات زیاد بخور شیاف هم مصرف کن

استراحت مطلق باش فقط هیچی بلند نکن شیافتم بزار

هماتوم کلا خطرناک نیست ب شرطی کلا استراحت کنی و شیاف بذاری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان هانا و حسین🩷💙 مامان هانا و حسین🩷💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا ۸ ماهگی
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی