خانما خیلی خطرناکه
خیلی استرس دارم میترسم

تصویر
۶ پاسخ

دقیقا منم رفتم سونو عین شما بودم یعنی سونوم مثل شما بود فقط و فقط استراحت لکه بینیم رو به صفر میرسونه اونم فقط حالت دراز کشیده. حالا تا چند روز دیگه برم مجدد سونو ببینم چه خبره🤦🏻‍♀️

زود رفتی عزیزم دو هفته دیگه برو برای قلبش

عشقم زود رفتی

همه چی خوبه ک
استرس نداشته باش
ارامش خیلی کمک میکته به رشد جنین

طبیعیه

زودرفتی

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن و کارن😍 مامان هلن و کارن😍 هفته بیست‌ویکم بارداری