سرگیجه داشتم قندمو گرفتم ۵۰😪😪خطرناکه چیکار کنم؟

۵ پاسخ

اووووووهههههه خیلی پایینه

ی چیزی شیرین بخور تا بیاد بالا چون اینجوری پایینه عزیزم

تا غش نکردی یه چیز شیرین بخور خطرناکه

خیلی پایینه خطرناکه😲برو یه چیز شیرین بخور سریع اگه بازم نشد باید سرم بزنی

یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولوی‌من مامان فندق کوچولوی‌من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری