این شیرخشک خوبه یا ساده برای وزن دهی

تصویر
۶ پاسخ

من اینو میدم ب دخترم خوبه

عالیه

به داروخونه گفتم گفت این سری جدیدشه

نان ساده اسمش اپتی پرو عه

همین ساده است دیگه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۶ ماهگی