سلام شیرخشک برای وزن دهی چی خوبه؟

۳ پاسخ

من از اولش گیگوز دادم راضیم

من تا۶ماهگی گیگوز دادم عالی بود الانم آپتامیل میدم خوبه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۹ ماهگی