برای رفلاکس بهش بسازه آره وزن میته
نه اینا فک کنم تلخ باشه
این برا بچه ای رفلاکسیه
شما باید نان ۲ بخری
برای بچه های رفلاکسیه چون فرمولش سنگینه بیشتر تو معده میمونه بعضی بچه ها باهاش خوب وزن میگیرن
اگر رفلاکس نداره در کنار شیری که معمولا میخوره پری نان کمکی بده بهش خیلیییییی خوب وزن میده
من برای رفلاکس دخترم دادم. الان ۴ ماه و ۱۰روزشه کلا از این دادم. نزدیک به ۷ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.