وزن دهی شیرخشک نان بهتره یا آپتامیل ساده

۷ پاسخ

من آپتامیل دادم از اول و عوض نکردم ولی خواهرم نان و گیگوز میده بچش هفته ای یکبار دفع داره بهش آپتامیل داد شکمش خوب کار میکنه

نان بهتره

آپتاميل پرونوترا عاليه
نان افتضاااااحه،غليط و غير قابل هضمه، معده بچه رو داغون مبكنه و يبوست مياره

نان چاق میکنه اپتامیل پروتئین بیشتری داره من ترجیح دادم انرژی بیشتری بگیره تا چاق بشه اپتامیل انتخاب کردم و راضی ام

نان...

باید ببینی چی به بچت می‌سازه

من نان میدم خیلی راضبم

سوال های مرتبط

مامان avina🎉🌸 مامان avina🎉🌸 ۱ سالگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی
مامان 🍒Jana🦩panah🍓 مامان 🍒Jana🦩panah🍓 ۱۶ ماهگی