وزن دهی آپتامیل بهتره یا نان؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من اپتامیل میدادم پسرم فقط یک ماه شیر خودمو خورد دیگه زد زیرش شیر نداشتم دکترش کفت اپتامیل شیر بی مزه ای هستش و شبیه ترین شیر به شیر مادر حالا که شیر مادر نمیخوره پس نان به بچه بده که وزن بگیره هر چند پسر من حساسیت به پروتئین گاوی بود و مجدد مجبور به عوض کردن شیر شدیم اما این حرف دکترش در مورد نان و اپتامیل بودش

آپتانیل ساده حای از پرونترا بهتره نان به دختر من نساخت نفخ میکرد

میگند آپتامیل خوشمزه تر هستش
بچه من که حساسیت داره طفلک شیرش تلخه

اپتامیل نان مزززززخرفه

صدرصد آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری