نان بهتره
البته برا هر بچه متفاوته
صد البت نان اگه بهش بسازه
نان چون سنگین تره ولی اکثر بچه ها باهاش یبوست میگیرن ولی خب به ساختنه بدنم هست میدونی مثلا پسر من وزنش خوبه ولی مثل بقیه بچه هاش شیر خشکی تپلی نیست
من اپتامیل میدادم ماهی1200اصافه میکرد یهو گفت نمیخورم نان میدم. الان این ماه500گرم اضافه کرد نمیدونم انگار به ساختن به بدنه
من مجبوری نان میدم چون فقط نان میسازه اما تعریف اپتامیل خیلی شنیدم میگن کامل تره
نااااااان
من نان میدم ولی اصلا وزن نگرفته بچه م
من اپتامیل میدم بچه هام وزن دهی آنچنانی که براشون نداشته اما شنیدم که نان خوب وزن میده اگه بیفته به بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.