شیرخشک سیمیلاک بهتره یا گیگوز؟؟

#شیرخشک
#وزن دهی

۳ پاسخ

گیگوز خوبه

از دکترش بپرس. من به توصیه دکتر پسرم گیگوز میدم

گیگوز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان ایدین مامان ایدین ۱۶ ماهگی