مونده کدوم به بچه ات بسازه
من دوتاشم میدم
بافت ببلاک برام جذاب تره یه بافت پودریه ریز و طعم تلخی داره گیگوز بافتش جالب نیست ولی خوشمزه تره
من شبا گیگوز میدم روزا ببلاک و شیر خودمم میدم
روزی یه بار بچم دفع داره مشکلیم نداره
وزنش بالاتر از نمودار خودشه خداروشکر
گیگوز
برای یبوست کدوم بهتره
🍼 گیگوز (Guigoz)
ویژگی کلی: سبُک، نزدیک به نان چون هر دو زیرمجموعه Nestlé هستن
وزندهی: متوسط
برای رفلاکس: نسخه AR موجود
حساسیت به پروتئین گاوی: نسخه HA (پیشگیری، نه درمان)
@komaki_koudake_man
🍼 ببلاک (Bebelac)
ویژگی کلی: اقتصادیتر، طعم قابلقبول برای بیشتر نوزادها
وزندهی: خوب برای خیلی از بچهها ✔️
برای رفلاکس: Bebelac AR
حساسیت به پروتئین گاوی: Bebelac LF
برای عدم تحمل لاکتوز / Bebelac HA برای حساسیت خفیف
@komaki_koudake_man
گیگوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.