گیگوز بهتره یا ببلاک
از نظر طعم و وزن دهی

۷ پاسخ

من به بچه م ببلاک میدم

گیگوز طعمش خیلی خوبه
وزن دهیشم برا بچه من عالی بوده

ببلاک اوایل یه پسرم دادم یه قوطی و کانل نخورد تلخ بود براش.اصلا خوشمزه نبود بعدش اپتامیل دادم
ولی گیگوزو نمیدونم
هرچند تو فکرشم بگیرم ببینم چجوره چونتاالان پوستمون کنده شد تا این ۶ماهو بتونیم اپتامیل پیداکنیم
اصلا گیرنمیاد

گیگوز

بیومیل خوبه برای وزن گیری و بوی بدش کمتره

گیگوز

ببلاک خیلی بد مزه اس من به بچه هام میدم گیگوز و نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان پسرم🧸🍭 مامان پسرم🧸🍭 ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی