دوتاشم مثل همه
ولی معمولا نان یبوست میاره و گیگوز اسهال🙂
حالا ببین کدوم به بچت میسازه
دختر من با هردوتاش اوکیه
من از اول گیگوز دادم خیلی راضیم فعلا
گیگوز عالیههه
گیگوز مدله شیرخشکه ، برند نیس! نان گیگوز هم داریم، پروتئین شکسته شده تره همونه که بچه من باهاش اسهال گرفت، نمیدونم… برای بچه هاییه که شکم هاشون سخت کار میکنه
نان یک واسه دخترم یبوست اورد اما گیگوز یک از همه لحاظ عالی بود
گیگوزززز
گیگوز خیلی عالیه
و نان وزن دهی بهتری داره
ببلاک😁
سوال منم هست
منم آپتامیل پرونوترا میدم ولی انگارپسرم دوسس نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.