سلام
بنظرتون شیرخشک گیگوز بهتره یا اپتامیل ؟

۸ پاسخ

گیگوز‌ سبکه و خوشمزه دل درد نمیاره
من از اول به بچم گیگوز دادم چند تا دکتر متخصص هم تایید کردن

گیگوز

گیگوز

گیگوز به هر بچه ای نمیسازه

اپتامیل پرونترا من میدم

آپتامیل عزیزم
گیکوز سیر نمیکنه

آپتامیل سبکه و نزدیک به شیر مادر هست طعمش

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی