ساده بهتره من پسرم تا سه ماهگی اپتامیل ساده میخورد وزن دهی همه چیزش خوب بود گفتن پرونوترا قوی تره اونو گرفتم دیکه وزن نگرفت و یبوست میشع بازم ساده گرفتم
من ساده میدادم البته شیر خودمم میخوره هر چهر پنج روز پی پی میکرد ولی یه مدته پرونوترا میدم هم بهتر میخوره هم هر روز پی پی میکنه
پرونوترا
من پرونوترا میدم
طعم و هضمش بنظرم خیلی بهتره
هردو
پرونترا پروبیوتیک واسه معده بهتر هضمش هم راحتتره اما اگر مشکل گوارشی نداره سادش هم خوبه
پرونوترا
پرونوترا
هیچ کدوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.