شیرخشک اپتامیل ساده یا پرونوترا داره کسی ؟؟
من آبیکم

۹ پاسخ

من هم یک دارم هم ۲ساده .سمت گرمدره ام

عزیزم چطوری مگه دوتاشم میدی شیرخشک ساده و پرونوترامیشه دادچون من پرونوترامیدادم شوهرم دیروزپیدانکرده ساده گرفته میشه دادیه وقت معدش به هم نریزه

من پرونوترا ۱۰ تا دارم شماره ۲ البته
آبیک کجاست؟

من 3تا آپتامیل پرونوترا دارم کجایی هستی ؟

درجه شیشه شیرشم ۳۰ میلی لیتر نوشته تا ۱۲۵ میلی لیتر چند درجه بدم چجوری لطفا میگید

سلام من به دخترم شیر خودمو میدم ولی میگن دخترم لاغر تپل نیست واسش شیر خشک گرفتم اپتامیل که در روز دو وعده بدم بهش چجوری درست کنم براش

من اپتامیل ساده ۱ دارم ۴ تا

من پرونوترا دارم دوتا

من دارم

سوال های مرتبط