همه چیز عالی و نرماله
وزنشم نسبت به ۱۸هفته و ۳روز عالیه
وزنش که خوبه
برا منم امروز رفتم ۱۸ هفته بود انقد بود وزنش خوبه ولی مال دخترمو نگاه کردم اونموقع دخترم بیشتر بود وزنش
نه خوبه.نی نی من انومالی ۲۲۰بود
عزیزم کدوم سونو رفتی؟؟
برا منم ۲۳۲بود دکتر گفت همه چیزش نرماله
مامانا دوس دارن نوشون تپول موپول باشه
همه چی عالیع گلم ت این هفته ها وزن اصن مهم نیس
ن ماشالله خوبه وزنش
نرماله
وزنش نرماله اما اصلا تو این هفته ها وزن مهم نیست
رفتی سونو چی گفت
نرماله
تااونجایی که من متوجه شدم همچی خوبه وزنشم نرماله طول سرویکستم عالیع
وزنش خوبه و نرمال تو این هفته
وزنش خوبه نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.