این انومالی کنه ببینید همه چیز خوبه مامانم میگه وزنش کمه

تصویر
۱۶ پاسخ

همه چیز عالی و نرماله
وزنشم نسبت به ۱۸هفته و ۳روز عالیه

وزنش که خوبه

برا منم امروز رفتم ۱۸ هفته بود انقد بود وزنش خوبه ولی مال دخترمو نگاه کردم اونموقع دخترم بیشتر بود وزنش

نه خوبه.نی نی من انومالی ۲۲۰بود

عزیزم کدوم سونو رفتی؟؟

برا منم ۲۳۲بود دکتر گفت همه چیزش نرماله

مامانا دوس دارن نوشون تپول موپول باشه

همه چی عالیع گلم ت این هفته ها وزن اصن مهم نیس

ن ماشالله خوبه وزنش

نرماله

وزنش نرماله اما اصلا تو این هفته ها وزن مهم نیست

رفتی سونو چی گفت

نرماله

تااونجایی که من متوجه شدم همچی خوبه وزنشم نرماله طول سرویکستم عالیع

وزنش خوبه و نرمال تو این هفته

وزنش خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری