واکسن دوماهگی رو هر وقت زدی میگن،از همون تاریخ باید دوماه بگذره ،مثلا من واکسن دوماهگی رو ۶ دی زده بودم و واکسن ۴ ماهگی رو خود بهداشت زده بود ۶ اسفند که امروز براش زدم ،در صورتی که تاریخ تولد دخترم سوم هست
واکسن پسر من همیشه میفته آخر هفته.
بهداشتی که من پسرم میبرم فقط شنبه یکشنبه دوشنبه واکسن تزریق میکنن.
۲۲ شهریور بدنیا اومد، واکسن دو ماهگیش ۲۴ آبان و ۴ ماهگیش ۲۸ دی زدیم، ۶ ماهگیش هم میشه ۸ فروردین😅 کلا اخر تو هفته و تعطیلاتیم
همون تاریخ ک زدن و گفتن بیاری دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.