با ۲۶ روز تاخیر دوماهی زدم بقیه رو همین طوری حساب میکنن
من واکسن دوماهگی به خاطر جنگ بیست روز دورتر زدم چهارماهگی هم گفتن ۲۰روز دورتر باید بزنم مثل اینکه قانون اینه همون تاریخی اون یکی زدی دقیق دوماه بعدش این یکی بزنی
من دیروز زدم چهارماه و پنج روزش بود
نها و باباها! لحظههای نوزادی زودگذرن، اما یادگاریهاش میتونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! میتونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینهی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقهی خودت قابش کنی.
یه هدیهی موندگار برای اتاق فرشتهات... 👼🤍
راه ارتباطی
بله_ایتا
09168070572
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.