خانمایی ک واکسن ۴ ماهگی زدین درد داره خیلی؟؟

۵ پاسخ

دختر من اصلا نفهمید جز سوزن که رفت تو‌پاش باقیش عادی بود انقد که سپردمش مامانم رفتم بیرون کار داشتم 😬😬😬
البته ۲‌ماهگیشم اوکی بود فقط تبش‌رو‌۳۷ بود
ایشالاب را بچه شما هم آسون بگذره

بجه من ک انگار ن انگار واکسن زد اصلن اذیت نشود فقط هر ۴ ساعت پاراکید دادم بهش تب هم نکرد خیلی سب بو براش

خیلی سخت بود

ن پسر من اصلا نفهمید از واکسن ۲ماهگیش بهتر

برای دختر من که از دو ماهگی سخت تر بود

سوال های مرتبط