دختر من اصلا نفهمید جز سوزن که رفت توپاش باقیش عادی بود انقد که سپردمش مامانم رفتم بیرون کار داشتم 😬😬😬
البته ۲ماهگیشم اوکی بود فقط تبشرو۳۷ بود
ایشالاب را بچه شما هم آسون بگذره
بجه من ک انگار ن انگار واکسن زد اصلن اذیت نشود فقط هر ۴ ساعت پاراکید دادم بهش تب هم نکرد خیلی سب بو براش
خیلی سخت بود
ن پسر من اصلا نفهمید از واکسن ۲ماهگیش بهتر
برای دختر من که از دو ماهگی سخت تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.