۶ پاسخ

اب پز میکنم زردشو با عصاره گوشتی مرغی چیزی قاطی میکنم شل بشه

من آبپز میکنم زرده شو رنده میکنم داخل شیشه با شیرش میدم

اب پز کن یکم کره بزن نرم شه

من آبپز میکنم با قاشق میدم

من تو کره سرخ میکنم مثل نیمرو

میدم میخوره

من باشیره انگور قاطی میکنم بعدتو کره سرخش میکنم

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۱ سالگی