احتمالا حساسیت به پروتئین گاوی
علایم دیگه اینداره؟ اسهال؟ یبوست؟ ریفلاکس ؟ دل درد؟
بخاطر گرمی هس پماد ان ان بزن
چیزهای گرمینه نخور
سلام عزیزم بخاطر گرمی هست فکر کنم دخترم اینجوری بود عرق بید زدم براش خوب شد خودتم گرمی نخوری اگه شیر میدی.البته دکتر گفت شاید بوسیدن که دخترم این دونه ها ریخت صورتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.