۵ پاسخ

چیزهای شیرین بهش نده این ساشه هم خوبه روزی یه بار یه۵ شش روز بهش بده شاید خوب شد

تصویر

پسر من اینجوری بود ار شیر خشک بود

دندوووووون

پسر منم روزی ۲یا ۳بار دسشویی میکنه

بچه های من کلا این مدلی هستن اسهالم نیستن و زیاد پی پی میکنن . ازمایش دادن مشکلی نبود دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط