۳ پاسخ

تا شیر میخوره و شیر داری بهش بده

چون رفلاکس داره شیر مادر رو ممکنه پس بزنه یا فقط تو خواب بخوره
تا وقتی کنترل نشه همینه

علائمش چی بود؟
شیرخشک چی میدی الان؟

سوال های مرتبط