۹ پاسخ

فعلا با سرنگ بهش بده تا قندش نیافته

عزیزم قد یه نخود نبات بنداز میخوره

پسر منم از دیروز خیلی بد سینمو میگیره ینی خسته ترینمم🫠

من امروز دکتر بودم گفت 3 ماه دوم بچه ها کمتر شیر میخورن کمتر پوشک کثیف میکنن وزن گیریشونم کمتر شاید هر 6 روز 100 گرم اضافه بشن نگران نباش جهش رشدی اگر گرسنه بشه میخوره این حالت حتی زمان غذا دادن هم هست ممکن بچه ای اصلا یروز چیزی نخوره بدن احتیاج ب غذا نداره طبیعی

یکم اول آد بده بعد شیر بده بگیره دختر منم گاهی وقتا بد قلقی میکنم یا صدای اهنگ زیاد میکنم میخوره یا میبرم جلو هود

بیارش شیراز محسن دهقانی داروش معجزه هست برن اینترنت نوبت بگیر براش

دختر منم همینه باید صبوری کنی من خودم به چیزی فهمیدم اینه که رفلاکس و اینا بی تاثیر نیست اما این رفتارا بعضی وقتا جهش رشده

چرا آخه ؟

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط