دوباره بر میگرده به سینه
شبها تو خواب بهش بده
من یه وقتا شیرخشک کمتر درست میکنم تا تموم میشه سینه خودمو میزارم دهنش حداقل فراموش نمیکنه
منم ۱۰ روز گرفت دیگه از اون موقع با شیرودش میدوشم میدم بهش شیر خشکم ندادم
😂😂 چ بامزه میگی
درکت میکنم ، آدم عذاب وجدان میگیره
ولی کاری نمیشه کرد من همه کارایی که میگفتن انجام دادم
حتی با قطره چکان شیر خشک دادم کنارش شیر خودم
کلا گریه و جیغ میکشه
تو خواب که اصلا دهنشو باز نمیکنه
از دکترش که پرسیدم گفت هیچ اشکالی نداره اگه در روز چند بار به اندازه چای قاشق بتونی شیر خودتو بگیری و بدی بخوره کافیه 🫠 مراقب رشد و سلامتش باش ، دیگه نگران چیزی نباش 🥹😍
هیچی دیگ شبا با چشای نیمه باز باید شیرخشک درس کنی
خیلی سخته بچه گرسنشه گریه میکنه توام باید شیر درس کنی نمیدونی بچه رو ساکت کنی یا شیر درس کنی بچه هم نمیفهمه ک باید دو دقیقه اروم باشه تا اماده شه
عزیزم من دخترم هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم ۲۸۰۰ دنیا اومد ماشاالله خیلی تپل شده الان پوشک سایز دو کم کم پاهاشو رد میندازه
ولی بچه دختر داییم ۳۱۰۰ دنیا اومد فقط شیر خودشو داد هنوز پوشک سایز صفر میبنده🥲
بچه هامون سه روز تفاوت سنی دارن
خوش لحالت حداقل تا ۴,,ماه خورد
پسر من تا ۴۰روز خورد الان میگه فقط شیشه میخام
خیلی بده واقعا تو این شرایط من میترسم شیر خشک گیر نیاد وگرن برام مهم نیست ک شیر خشک میخوره
اتفاقا شیر خشک بهتره میدونی چقد میخوره سینه ادم حس میکنه سیر نمیشه🤣
بهتر😁😁
هیچی عزیزم شیرخشک بده بخوره خودتم اذیت نگن
دختر من از ۲۰روزگی فقط شیرخشک خورد
عادیه عزیزم
هیچی عزیزم ادامه بده با شیر خشک پسر من فقط ماه اول شیر خودمو خورد بعدش کلا شیر خشکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.