۳ پاسخ

اصن وزن بچه به شیرخشک ربطی نداره

وزن نمیده

کمه عزیزم نسبت ب معمولی..بعد ۱ سالگی اگه علایم نداد دکتر گفت معمولی بدم

سوال های مرتبط