۷ پاسخ

نه زیاده ن کم
وزنش متعادله

عزیزم پرو تاپیک قبل قرص اوابوست روزی چند تا میخوردی

اذیت کردنه بخاطر سنشونه،تو خواب بهتر شیر میخوره؟

دختر منم این ماه فقط ۵۰۰ گرم وزن اضافه کرده ماه های قبل ۹0۰ گرم بود این ماه اینجوری شده

پسر منم این ماه وزن اضافه نکرده بود

زینک بهش میدید؟؟

خوب یدونه از شیرا بهش بدع
بچه دوشیزه خوب نیست بنظرم

سوال های مرتبط