آره همه رو ببر
اره عزیزم.. خونریزی زیاد تو بیمارستانه بعدش دیگه خونه اومدی نوار بهداشتی میزاری
اره کافیه بعدش میتونی نوار بهداشتی بزاری
سه بسته بگیری کلا تا خونریزیت کم بشه عالیه راحتم هستی چون همش استراحت میکنی عالیه
من که فقط یه دونه استفاده کردم خون ریزیم کم بود نوار گذاشتم
,عارع فقط بیمارستان اینا استفاده میشن و هفته اول مابقی میشه نوار بهداشتی گذاشت
چند گرفتی و چ مارکی
چند گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.