۳ پاسخ

من دو روز دادم

من روز اول ۴ساعتی دادم
روز دوم ۶ ساعتی
دیگه قطعش کردم تب نداست

روزاول بدی که تب نکنه،تب نداشت نیازنیست ادامه بدی

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی