۵ پاسخ

تا دوروز دادم من

تا ۲ روز ولی بستگی به تب بچه داره

پسر من هرچی پاراکید میدم عوق میزد الان قطره اد و کولیکشم دیگه عوق میزنه شیرو پرتابی بالا میاره همین که میخوره ،لعنت به واکسن

من روز اول 4 ساعتی یه بار میدادم دیگه میدیدم تب نداره میکردمش 6 ساعت یه بار روز دومم تا جایی که تب داشت هر 6 ساعت میدادم دیگه نمیدادم

تا روز‌ دوم اگه دیگه تب نکرد نمیخواد داد
روز اول ۴ ساعته دوم ۶ ساعته

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی