سلام مامانیا
کسی شیر دوش برقی داشته
خوبه ؟

۵ پاسخ

اره خیلی کمک می‌کنه بچه بتونه سینتو بگیره

زن داداشم و خواهر شوهرم هر دو دارن و استفاده کردن خیلی راضی بودن منم دارم زن داداشم دادش به من دیگه خودم نگرفتم از این پرتابل ها هستش

این دستی
اون قسمت بالایش شیشه ایه

تصویر

والا من دارم نمیگم بده ولی به نظرم واجب نبود اصلا
یه شیردوش معمولی دستی دارم که همون کارمو راه میندازه

من راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی