۵ پاسخ

آره خیلی لازمه چون هر مشکلی باشه خدایی نکرده کمبود ویتامینی یا .... می فهمیم و می تونیم خیلی زود و راحت حلش کنیم
طبق اون دکتر میگه دیگه آهن و مولتی ویتامینش چقدر باشه از یکسالگی به بعد و خیلی چیزای حیاتی دیگه چک میشه
خیلی خوبه

اره عزیزم واجبه همه باید بدن اوناییم ک نمیدن دیگ بی خیالی خودشونه

بله خیلیم واجبه هر کی میگه نه واجب نیست از نظر من چرند گفته. الان من چکاپ دادم گفت اهن اچلب مرز یک روز در میونم د ۳. اگر خدای نکرده مشکلی داشته باشه زودتر اوکی میشه. ازمایش چکاپ دو سالگی هم داریم. من یبار قبل شروع واکسن تو دو ماهگی برای پسرم چکاپ دادم هم یک سالگی. هم خون هم ادراره . حتما ببر

منم قطره آهن میدم مرتب
حتی دوز بالاتر دادم از اول
ولی پسرم کم خونی داشت که وراثتی هست دکتر گفت ربطی به آهن نداره

سلام..نه ی چکاپ دیگه..بگیری خوبه بیشتر هم کم خونی مد نظره

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی