بدی بهتره
واجب نیست ولی انجام بدی بهتره تا بعدا پشیمون نشی چون بیشتر بچه ها کمبود اهن و دی میگیرن خیلیا ام ممکنه تیروئید داشته باشن یه لحظه میگیره تموم میشه ولی دیگ خیالت راحته
انجام ندادم
اینجا میدیدم میگفتن نیاز نیس ... ولی محض احتیاط انجام دادم
من که نمیدم تا دوسالگیش
حالا واجبه واجب ک نههه ولی بهتره انجام بشه
عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم جهت ایده غذای کوچولوهامون اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکاتو بزار عضوت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.