۶ پاسخ

بدی بهتره

واجب نیست ولی انجام بدی بهتره تا بعدا پشیمون نشی چون بیشتر بچه ها کمبود اهن و دی میگیرن خیلیا ام ممکنه تیروئید داشته باشن یه لحظه میگیره تموم میشه ولی دیگ خیالت راحته

انجام ندادم

اینجا میدیدم میگفتن نیاز نیس ... ولی محض احتیاط انجام دادم

من که نمیدم تا دوسالگیش

حالا واجبه واجب ک نههه ولی بهتره انجام بشه


عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم جهت ایده غذای کوچولوهامون اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکاتو بزار عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی