۷ پاسخ

من فوق تخصص اطفال بردم چک کرد نگفت آزمایش بهداشتم نگفت . بچه ی من بدو تولد غربالگری انجام داده بود اون سوزنی که کف پا میزنن. نتیجش اوکی بود . از طرفی وقتی رشد بچه قد و وزنش اوکی باشه بعید میدونم نیاز به آزمایش داشته باشه.

بله واجبه

من بردم دکتر گف اوکیه انجام نمیخواد بده بهداشتموارد واسه واکسن بردم باز گف نیازی نیست ولی خب بعضیا حساسن دخترشون میگه بدین میدن

من نگرفتم دکتر گفت اگ همه قطره هاشو منظم دادی لازم نیست ، خودش معاینه کرد گفت اوکیه

من تو ۱۰-۱۱ ماهگی بردمش ازمایش دادم چکاب کامل ولی خون بود ادرار نبود الان باز باید ببرم؟

بله عزیزم واجبه ، حتما انجام بدین براش

من چندروز پیش گرفتم واییی اونقدرم گریه کرد هلاک شد هنوز نتونستم ادرارشو بگیرم

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱ سالگی