۷ پاسخ

دفه اول که امپول زدم گفت احتمال خیلی زیاد دوقلو باشی انقد که خوبه فولیکولات ولی یدونه هم نشد چه برسه ب دوتا

به من گفت خیلی فولیکول هات خوبن چهار قلو میشه امپول بزنی امپول نداد اون ماه باردار نشدم دو ماه بعدش باردار شدم

قبل آزادسازی بعد امپولهای سینال اف گفت
و دوقلو شد

گلم بوشهر زیر نظر کدوم دکتری؟

من امیدوارم 😅

عزیزم بوشهر آرومه وضعیت؟

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

سوال های مرتبط

چشم انتظار
🤰🏻 چشم انتظار 🤰🏻 قصد بارداری