عزیزم طول سرویکست چند بود ک بهت اینجوری گفته؟
منم همینه جفتم باطول سرویکسمم ۲۷ منم حیلی اسنرس دارم
استراحت مطلق کن
شیاف آمپول
آ اس آ
برای من امروز گفت رفته بالا
سلام عزیزم برا منم همین پرویا بود تازه هماتوم هم داشتم
به پهلوی چپ استراحت کن دولا نشو پله بالا و پایین نرو سعی کن یبوست نگیری و سرویس یا فرنگی برو یا سرپا کارت رو انجام بده ،
من استراحت مطلق کردم بعد ۴ یا ۵ هفته مشکلت ان شاالله حل میشه
از توالت فرنگی استفاده کن
پله رفت آمد نکن
فقط راه رفتنت درحد سرویس رفتن باشه
خوب میشی
استراحت مطلق کن خوب میشی استرس نگیر اصلا
نگران نباش به منم گفته بود پایینه اومد بالا، یکم مراقب باش پله زیاد نرو، دراز کشیدنی پاهاتو بالا نگهدار
نه منم تو انتی و انومالی همین بود دیگه تازه رفته بالا
نگفت سرکلاژ شو ؟؟؟استراحت مطلق کن
یعنی جفتت پایین استراحت کن میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.