۶ پاسخ

من✋

دوستم داشت و آمپول تزریق کرد دوسری تا جذب شد
حتما تحت نظر دکتر باش
وگرنه لوله هات خراب میشه

من مامانم داشت بعد اون دوبار زایمان کردن

علائمش چیه؟؟؟

من دوبار داشتم همون هفتهای اول مشخص میشه.

بله من ۴ سال پیش داشتم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و علی مامان دلوین و علی ۴ سالگی