از الان چه خبر خواهر من
نداشتن ارتباط چشمی و لبخند نزدن .
معمولا بعد دو سالگی تشخیصی میدن .
مگ غربالگری نگرفتی
عزیزم وقتی بچه اوتیسمی باشه دکتری که میاد رو سرشون روز اول میفهمه وبه خانوادها میگه و از اول خودشون رو نشون میدن
عدم ارتباط عدم تعامل عدم واکنش به حضور شما انگار بچه خنثی باشه تو سنین بالاتر حرکات تکراری
عزیزم تشخیص اوتیسم بعد سه چهار سالگیه الان نمیشه اوتیسم رو تشخیص داد
اوتیسیم چیه؟
شایع ترینش برقرارنکردن ارتباط چشمیه فکرکنم
نصف شبی چرا این فکرو داری عزیزم
چته عزیزم چرا ب اوتیسم فکر میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.