علائم اوتیسم چیه خانوما خواهش میکنم بگین

۹ پاسخ

از الان چه خبر خواهر من
نداشتن ارتباط چشمی و لبخند نزدن .
معمولا بعد دو سالگی تشخیصی میدن .

مگ غربالگری نگرفتی

عزیزم وقتی بچه اوتیسمی باشه دکتری که میاد رو سرشون روز اول میفهمه وبه خانوادها میگه و از اول خودشون رو نشون میدن

عدم ارتباط عدم تعامل عدم واکنش به حضور شما انگار بچه خنثی باشه تو سنین بالاتر حرکات تکراری

عزیزم تشخیص اوتیسم بعد سه چهار سالگیه الان نمیشه اوتیسم رو تشخیص داد

اوتیسیم چیه؟

شایع ترینش برقرارنکردن ارتباط چشمیه فکرکنم

نصف شبی چرا این فکرو داری عزیزم

چته عزیزم چرا ب اوتیسم فکر میکنی

سوال های مرتبط

مامان رویا مامان رویا ۱۵ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی