۵ پاسخ

اگر عفونت داشته باشه نگران نباش با دارو حل میشه انشالله
فقط آزمایش بده تا زود تر متوجه بشی و بچه کمتر درد بکشه

عزیزم دختر من عفونت داشت و الان داره دارو مصرف میکنه
ادرارش کم بود و بو میداد در حدی ک من فکر میکردم مدفوع کرده اما بوی ادرارش بود
زرد بود تغریبا
و اینکه کم اشتها شده بود
یه بار پوشکش باز کردم یهو بی قرار شد یه جوری گریه میکرد که انگار حشره ای چیزی نیشش زده بچم یهو ساکت شد و جیش کرد
یعنی موقع ادرار به شدت گریه میکرد و سخت بود براش ادرار کردن
آزمایش دادم
و کوچولوم عفونت داشت
یک دوره هفت روزه دارو داده دکتر و باید بعدش تکرار بکنم آزمایش رو

قبل اینکه بخواد ادرار کنه گریه می‌کنه
.ادرارش زرد و بدبود میش ممکنه تب کنه .

اگ عفونت داشته باشه خیلی شایدتبم کنه

تکرر ادرار
سوزش ادرار

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی