۶ پاسخ

عزیزم اگه خنده اجتماعی داره وحرکات شما دنبال میکنه هیچ مشکلی نداره و اینکه این علائمی ک گفتی خیلی طبیعی و بچه شما کنجکاو و موقع خواب اگه سر تکون میده نشونه باهوشی بچه است می‌خواد سعی کنه خودش خودش بخوابونه یا سعی کن نخوابه وبیشتر کنجکاوی بکنه
بعدشم شاید اون قسمت کریر براش جذاب

سلام ه دوچشمه به انگلیسی میشه بگید

عزیزم اگر بچت ارتباط چشمی،لبخنداجتماعی،آواسازی داره اصلا بهش فکر نکن....پسر من هیچکدوم از اینارو نداره.....پسر من دکترش گفت که داره

میگن از یکسال ونیم به بعد اگه بخوای دکترا بررسی میکنن

چرا تو این فکری؟؟؟

فکر میکنم دو سال

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته ۸ ماهگی