بی‌بی منفی روز ۱۱ انتقال جنین

۸ پاسخ

توکلت بخدا باشه.. ولی من خداروشکر میکنم خدا صلاح دید انتقال ندادم

الان یعنی روز دوزادهمی؟
منم همینم ولی جرئت ندارم بی بی بزنم
علائم داشتی؟

پس فعلا شانس داری زوده

منمم ازمایش منفی

بنظرم زود زدی صبر کن

ای خدا ناراحت شدم ولی نا امید نباش توکلت بخدا فعلا زوده شاید جنینات چند دوزه بودن

ای وای جدی میگی ببینم عکسشو

زوده صبر کن

سوال های مرتبط

مامان الماس 💎 منی مامان الماس 💎 منی ۲ سالگی