۷ پاسخ

خيلي زوده روز٧

عزیزم بزار ۱۴روز رد بشه بعد ازمایش بده
بی بی چک تنها استرستو میبره بالا

فک کنم توهم زود زدی بزار حداقل روز ده بزن

منم روز هفتمم عزیزم میخواستم بی بی بزنم گفتم زوده

هنوز زوده انشاءالله که مثبتی

مشکلتون چی بود ای وی اف کردی

عزیزم زوده انشالله چند روز دیگ نشون میده مثبتی

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الماس 💎 منی مامان الماس 💎 منی ۲ سالگی
مامان الماس 💎 منی مامان الماس 💎 منی ۲ سالگی
مامان جوجوهامون🐣🐣 مامان جوجوهامون🐣🐣 هفته بیست‌وششم بارداری